Serviss

RADUSIES PROBLĒMA AR JŪSU APPLE?

  1. Sameklējiet iekārtas pirkuma dokumentu – kases čeku, interneta pārskaitījumu, preču pavadzīmi-rēķinu utml.
  2. Zvaniet mums – 67377279 un nosauciet iekārtas seriālo numuru.
    Kur to atrast? Skat. norādes pie atbilstošās iekārtas. Tā varēsim pārliecināties par garantijas statusu jūsu ierīcei.
    Ievēro! Ja jūsu Apple radusies problēma pēc garantijas perioda beigām, tas vēl nenozīmē, ka būs maksas remonts!
  3. Taupiet savu laiku – sagatavojiet savu iekārtu PIRMS dodieties uz servisu.
    Apple ir uzticējis mūsu servisa meistariem parūpēties par jūsu iekārtu. Tomēr, lai mēs to varētu veikt, Jums iekārta ir jāsagatavo. Kāpēc tas ir tik svarīgi? Piemēram, ja servisā nogādāsiet iPhone ar ieslēgtu Find my Iphone funkciju – servisa meistariem nebūs iespējas pat uzsākt diagnostiku. Līdz ar to radīsies nevajadzīga dīkstāve un pagarināsies remonta laiks no servisa neatkarīgu iemeslu dēļ.

Izvēlies iekārtu un uzzini kā to sagatavot servisam:

BCCS TM - Autorizēts Apple serviss
iPhone
BCCS TM - Autorizēts Apple serviss
MacBook
BCCS TM - Autorizēts Apple serviss
iPad
BCCS TM - Autorizēts Apple serviss
iMac
  1. Nododot iekārtu servisā, Jūs saņemsiet servisa pieteikumu ar unikālu servisa numuru.
    Gadījumā, ja vēlāk radīsies kādi jautājumi, nosaucot šo servisa pieteikuma numuru, varēsiet uzzināt nepieciešamo informāciju
  2. Jebkurai Apple iekārtai vispirms tiek veikta diagnostika.
    Svarīgi! Lai mēs varētu pēc iespējas drīzāk sākt diagnostiku – taupiet savu laiku un sagatavojiet savu ierīci PIRMS nodošanas servisā!
    Kā tas jādara? Izvēlies atbilstošo sadaļu ar savu iekārtu un seko Apple norādēm.
  3. Diagnostika veikta, ir zināms meistara slēdziens:
    • garantijas remonts tiek uzsākts nekavējoties.
    • pēcgarantijas vai gadījumos, kad to neparedz garantija – nekavējoties sazināsimies ar Jums un informēsim par problēmas risinājumu, saskaņosim nepieciešamo darbu izmaksas.
      Mieru, tikai mieru! Mēs vienmēr saskaņojam izmaksas PIRMS maksas servisa darbu veikšanas!
  4. Ja vēl servisa darbu laikā radīsies kādi jautājumi, mēs sazināsimies ar Jums un vienosimies par turpmāko remonta darbu veikšanu.
  5. Servisa darbi ir pabeigti!
    Vispirms mēs zvanīsim, bet ja nesazvanīsim, tad nosūtīsim ziņu uz pieteikumā norādīto e-pastu. Tad gaidīsim Jūs servisā, lai atpakaļ Jūsu rokās nodotu Jūsu iecienīto Apple iekārtu.solis

Izpildiet zemāk norādītos soļus tik daudz, cik tas ir iespējams.

  1. Veiciet visu sev svarīgo datu kopēšanu jeb taisiet backup kontaktiem, kalendāram, piezīmēm, foto utt. Ja nezināt kā to darīt – sekojiet Apple norādēm rezerves datu kopēšana (backup).
  2. Pārliecinieties vai zināt savu Apple ID paroli un atslēdziet savā iPhone funkciju Find my iPhone (FMI). Ja servisā nogādāsiet iPhone ar ieslēgtu Find my Iphone funkciju – servisa meistariem nebūs iespējas pat uzsākt diagnostiku. Līdz ar to radīsies nevajadzīga dīkstāve no servisa neatkarīgu iemeslu dēļ.
    Kā atslēgt Find My iPhone?
  3. Ņemiet līdz iekārtas pirkuma dokumentu – kases čeku, interneta pārskaitījumu, preču pavadzīmi-rēķinu utml.
  4. Ņemiet līdz papildaprīkojumu vienīgi tad, ja ar to ir saistīta problēma.
  5. Izņemiet savu SIM karti, noņemiet aizsargvāciņu. Arī savienotājvadu un lādētāju varat atstāt pie sevis.
  6. Privātpersonām – ņemiet līdz personu apliecinošu dokumentu. Tas būs jāuzrāda pieteikuma reģistrācijas brīdī. Kā mūs atrast?

Izpildiet minētās norādes tik daudz, cik tas ir iespējams:

  1. Veiciet visu sev svarīgo datu kopēšanu jeb taisiet backup kontaktiem, kalendāram, dokumentiem, piezīmēm, foto utt. Ja nezināt kā to darīt – sekojiet Apple norādēm rezerves datu kopēšana (backup).
  2. Ņemiet līdz iekārtas pirkuma dokumentu – kases čeku, interneta pārskaitījumu, preču pavadzīmi-rēķinu utml.
  3. Ņemiet līdz barošanas bloku, tas ir nepieciešams, lai pilnvērtīgi veiktu datora diagnostiku.
  4. Citu papildaprīkojumu ņemiet līdz vienīgi tad, ja ar to ir saistīta problēma.
  5. Privātpersonām – ņemiet līdz personu apliecinošu dokumentu. Tas būs jāuzrāda pieteikuma reģistrācijas brīdī. Kā mūs atrast?

Jā, cik tas maksā? No pieredzes zinām – ne ikreiz problēmas iemesls ir tik acīmredzams. Precīzas remonta izmaksas varēsim pateikt PĒC iekārtas diagnostikas.
Esiet bez raizēm! Gadījumos, ja garantija nesedz remonta darbu izmaksas, mēs vienmēr sazināmies un vienojamies par nepieciešamiem darbiem, termiņiem un to izmaksām PIRMS to veikšanas.

GARANTIJAS TERMIŅA LAIKĀ
Diagnostika, kā arī daļu nomaiņa Apple kvalitātes programmas ietvaros ir bez maksas. Šajā gadījumā ir svarīgi, lai būtu ievēroti Apple iekārtas lietošanas nosacījumi.

OTRĀ GADA GARANTIJA LATVIJĀ IEGĀDĀTĀM APPLE IEKĀRTĀM
Fiziskās personas Latvijā iegādātiem Apple produktiem var pieprasīt otrā gada bezmaksas garantiju. Kā jau ierasts, fiziski bojātas iekārtas, kā arī gadījumos, kad iekārtā manāmas šķidruma iekļūšanas pēdas, garantiju nevarēs piemērot. Ir jautājums? Vaicājiet mums!

GARANTIJA iPad (iPod), MacBook, iMac
Iekārtas garantijas (bezmaksas) nomaiņa ir pieejama 12 mēnešu laikā no pirkuma datuma. Nav nozīmes kurā valstī pirkums tika veikts.

PĒCGARANTIJAS & MAKSAS PAKALPOJUMI.
Ievēro! Ja garantijas termiņš ir beidzies, tas ne vienmēr nozīmē maksas remontu. Sazinies ar mums un pajautā!

IETEIKUMS! Ja datora ventilātors strādā ar skaļu troksni, to noteikti ir lētāk nomainīt, nekā vēlāk mainīt ventilātoru un vēl arī datora “mātesplati”.

IESKATAM PĒCGARANTIJAS MAKSAS REMONTA DARBU IZCENOJUMI:

  • diagnostika sākot no 35.00 eur;
  • datora dzesēšanas sistēmas tīrīšana un termopastas nomaiņa ~35.00 Eur (starp citu, Apple rekomendē to veikt visiem MacBook datoriem 1 reizi ik 2 gados);
  • HD nomaiņa sākot no 22.00 eur.

Ir jautājums? Neatliec un sazinies ar mums – 67377279 vai rakstiet service@bccs.lv.

Protams, Apple un BCCS TM servisa meistari darīs visu, lai pēc iespējas drīzāk jūsu Apple iekārta atkal būtu teicamā darba kārtībā!

Tomēr, pirms runājam par termiņiem, servisa meistaram jāredz iekārta un jāveic diagnostika.

Savukārt, lai diagnostika un remonta darbi notiktu bez kavēšanās, arī Jums jāizpilda “mājas darbs” – un jāsagatavo iekārta nodošanai servisā. Kas jādara? Skaties servisa sadaļā (augstāk) atbilstošai iekārtai!

APPLE AUTORIZĒTA SERVISA PRIEKŠROCĪBAS:

  • Oriģinālas iekārtas vai to daļu piegāde iespējama 24h laikā (ja tā pieejama reģionālajā Apple noliktavā).
  • iPhone oriģinālā ekrāna nomaiņa ar sertificētu Apple iekārtu un saglabājot Apple garantiju, iespējama tās pašas darba dienas laikā. Uzzini vairāk . . . 

Mēs esam šeit, lai palīdzētu… ietaupīt jūsu laiku, resursus un nervu šūnas.

Apple atbalsta vienīgi sertificētu servisa remonta pakalpojumus. Apple ir uzticējis mūsu, BCCS TM, servisa meistariem parūpēties par jūsu iekārtām.

Tas vēl nav viss. Šobrīd BCCS TM ir vienīgais serviss visa Latvijā, kura rīcībā ir autentiska Apple iekārta rūpnieciskai un ātrai iPhone bojāto ekrānu maiņai. Tā dod iespēju atjaunot iPhone pilnā mērā un ar Apple garantiju.

IEGUVUMI UZŅĒMUMIEM:

  • uzticams partneris – serviss jūsu Apple iekārtām -iPhone, iPad, MacBook & iMac.
  • operatīvs garantijas, kā arī pēcgarantijas serviss – iekārtu vai to daļu piegāde 24h laikā (ja tā pieejama reģionālajā noliktavā). iPhone ekrāna nomaiņa iespējama darba dienas laikā. Uzzini vairāk…
  • Apple garantija & garantēta kvalitāte – servisa darbos tiek izmantotas vienīgi oriģinālas Apple iekārtu daļas un programmatūra
  • drošs un pieredzējis partneris – autorizēts Apple serviss kopš 2004. gada
  • kvalificēti un sertificēti servisa meistari – Apple rūpīgi seko līdz autorizēto servisu darbu kvalitātei un meistaru kompetencei. Regulāri notiek apmācības, auditi un sertifikācija.
  • pārskatāma ikmēneša atskaite par veiktajiem servisa darbiem. Pēc pieprasījuma – servisa datu bāzē pieejama informācija par visiem iepriekš veiktajiem servisa darbiem jūsu iekārtai.

Garantijas un pēcgarantijas remontu darbu kārtība notiek līdzīgi kā jebkuram citam Apple iekārtas īpašniekam.

Pastāstiet, kas Jums ir svarīgi un mēs lūkosim pielāgoties!
Zvaniet 67377279 vai rakstiet service@bccs.lv, lai uzzinātu par sadarbības noteikumiem uzņēmumiem.

Ja jūsu rokās joprojām ir jūsu iPhone, iPad vai iPod touch . . .
Pirms nododat servisā savu ierīci, jums jāizdzēš jūsu personiskā informācija. Kamēr vien esat pierakstījies iCloud ar savu Apple ID – nav iespējas manuāli izdzēst savus kontaktus, kalendāru, atgādinājumus, dokumentus, fotoattēlus vai jebkuru citu iCloud informāciju.

Sekojiet Apple norādēm:

  • Ja esat sapārojis savu iPhone ar Apple Watch, atvienojiet Apple Watch.
  • Veiciet rezerves datu kopēšanu (backup).
  • Izrakstieties no Apple iCloud, iTunes un App Store.
    • Ja izmantojat iOS 10.3 vai jaunāku, izvēlieties Settings > [jūsu vārds]. Ritiniet uz leju līdz Sign out. Ievadiet Jūsu Apple ID paroli un izvēlieties Turn Off.
    • Gadījumā, ja izmantojat iOS 10.2 vai senāku, izvēlieties Settings > iCloud > Sign Out. Klikšķiniet Sign Out vēlreiz, tad izvēlieties Delete from My [device] un ievadiet Jūsu Apple ID Tad ejiet uz Settings > iTunes & App Store > Apple ID > Sign Out.
  • Atgriezieties Settings un izvēlieties General > Reset > Erase All Content and Settings. Ja esat atslēdzis Find My iPhone, Jums iespējams būs jāievada savs Apple ID un parole.
  • Ja tiek vaicāts iekārtas passcode vai Restrictions passcode, ievadiet tos. Tad izvēlieties Erase [device].

Tiklīdz jūs nodzēsīsiet savu iPhone, iPad, vai iPod touch, Find My iPhone un Activation Lock funkcijas tiks atslēgtas.

Jā, iespējams, citi servisi to sola izdarīt par mazākām izmaksām, taču Apple garantiju saņemsiet vienīgi autorizētā servisā. Uzticot ekrāna nomaiņu (jā, “ekrāna” nevis stikla) autorizētam servisam, varat neraizēties par sava iPhone turpmāko veiktspēju. BCCS TM ir vienīgais serviss Latvijā, kuram ir īpašs Apple instruments šo darbu veikšanai. BCCS veic iPhone atjaunošanu rūpnieciskā veidā. AR Apple garantiju.

Autorizēts Apple serviss “BCCS TM” Cits nesertificēts
viedtālruņu un datoru serviss
Apple uzticās: Autorizētam servisam – īpaši apmācītiem meistariem, kuri tiek sertificēti un atbilst augstajiem Apple standartiem.  ⨯ Apple neatbalsta remonta darbu veikšanu bez ražotāja sertifikācijas
Ātrums & dīkstāve 1-2 dienas. Ja konkrētās iekārtas ekrāns nav pieejams, ekrāna piegāde notiek 1-2 dienu laikā.  ⨯ Mēdz būt arī ilgāk
Apple garantija Spēkā līdz pat garantijas termiņa beigām, jo iPhone ekrāns tiek atjaunots rūpnieciskā veidā, atbilstoši Apple standartiem un prasībām.  ⨯ Ja remonts vai kādas darbības ar iPhone veiktas nesetificētā servisā, garantija nekavējoties tiek pārtraukta neatkarīgi no tās lietošanas ilguma
iPhone detaļas Tikai un vienīgi oriģinālas, Apple piegādātas  ⨯ Nesertificētas detaļas ar augstāku brāķa iespējamību, pārsvarā iegādātas publiskās online iepirkšanās vietnēs.
Remonta kvalitāte Remonta laikā tiek mainīts stikls kopā ar visu ekrānu ar
īpašas Apple iekārtas palīdzību, kā arī tiek veikta granulēta
skrārienjutīgā ekrāna kalibrācija
 ⨯ Nereti remonta laikā tiek mehāniski atdalīta un nomainīta bojātā stikla virskārta. Tas vēlāk ietekmē ekrāna veikstpēju un būtiski samazinās ekrāna izturību.
Iekārtas ekrāna nomaiņai BCCS servisa rīcībā ir vienīgā autentiskā Apple iekārta Latvijā rūpnieciskai iPhone ekrāna maiņai.  ⨯ pielāgotas, ražotājs tās neiesaka un NAV sertificējis

Skārienjutīgā ekrāna nomaiņa darba dienas laikā pieejama šādiem Apple modeļiem:

  • iPhone 6s & 6s Plus,
  • iPhone 7 & 7 Plus,
  • iPhone 8 & 8 Plus,
  • iPhone X.

PĀRBAUDIET VISPIRMS ŠEIT (dažādām ierīcēm izvietots atšķirīgi):

  • Uz iekārtas korpusa (aizmugurē, piemēram)
  • Ja jūsu iekārta tiek sinhronzēta ar iTunes, ieskatieties Preferences> Devices
  • Mac > izvēloties Apple izvēlnes (menu) joslā About This Mac
  • iPhone, iPad, iPod touch, iPod > Settings > General > About.

JA IEKĀRTA PAŠLAIK NAV JŪSU ROKĀS VAI ARĪ NAV IESPĒJAMS TO IESLĒGT:

  • Ja ir saglabājies oriģinālais iekārtas iepakojums, meklējiet seriālo numuru pie svītrkoda.
  • iPhone, iPad, iPod touch vai iPod gadījumā, jūsu ierīces seriālo numuru var atrast iTunes > Preferences> Devices.
  • Kā arī seriālajam numuram ir jābūt norādītam jūsu pirkuma čekā, rēķinā vai pavadzīmē.